INNOVATIVE APPROACHES TO THE TEACHING OF FOREIGN LANGUAGES AT LEVELS B2 - C1 (FROM THE EXPERIENCE OF THE TEXTBOOK)
https://doi.org/10.24833/2071-8160-2013-6-33-77-82
Abstract
About the Author
E. B. AleksandrovskayaRussian Federation
Candidte of Philology, professor of Chair of French
References
1. Александровская Е.Б., Лосева Н.В., Читахова Л.Л. Le français. ru A1. Учебник французского языка. М.:
2. ООО «Издательство «Нестор Академик», 2006; Le français. ru A2. Учебник французского языка. М.: ООО
3. «Издательство «Нестор Академик», 2007; Александровская Е.Б., Лосева Н.В., Манакина О.Е. Le français.
4. ru В1. Учебник французского языка. М.: ООО «Издательство «Нестор Академик», 2009.
5. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. М.: Высшая школа, 1991. 207 с.
6. Гальскова Н.Д. Основные парадигмальные черты современной методической науки // Иностранные
7. языки в школе. 2011. № 7. С.2–11.
8. Ястребова Е.Б., Кравцова О.А. Какой учебник иностранного языка нужен вузу сегодня? // Иностранные
9. языки в школе. 2011. № 5. С.63–68.
10. Cadre européen commun de référence pour les langues : apprendre, enseigner, évaluer. Paris : Les Éditions
11. Didier, 2005. 192 с.
12. Liria Ph. Exercice de grammaire et approche actionnelle.// http://philliria.wordpress.com/2010/05/30/
13. exercices-de-grammaire-et-approche-actionnelle/
14. Puren Ch. La perspective actionnelle, dernière mode officielle avant la prochaine ? //Les langues modernes.
15. //http://www.aplv-languesmodernes.org/spip.php?article4814
Review
For citations:
Aleksandrovskaya E.B. INNOVATIVE APPROACHES TO THE TEACHING OF FOREIGN LANGUAGES AT LEVELS B2 - C1 (FROM THE EXPERIENCE OF THE TEXTBOOK). MGIMO Review of International Relations. 2013;(6(33)):77-82. (In Russ.) https://doi.org/10.24833/2071-8160-2013-6-33-77-82