Problems and Function of Naming in Perception of Advertising Messages by Different Target Groups
https://doi.org/10.24833/2071-8160-2011-5-20-232-234
References
1. Титов С. Не будет русский человек Perdana покупать вовек //Комсомольская правда. 2009. 20-27августа.
2. Тер-Минасова С.Г. Война и мир языков и культур. М.: Слово. 2008. С.344.
3. Технология нейминга // Электронный ресурс. http://www.recus.ru/tekhnologiya_neyminga.
4. Гуревич Ю. Обжигающие звуки //Мир новостей №48.2008. 18 ноября.
5. Лебединский П. Кто обозвал машину? //Аргументы и Факты №16. 2007. 16 апреля.
Review
For citations:
Skok D.O. Problems and Function of Naming in Perception of Advertising Messages by Different Target Groups. MGIMO Review of International Relations. 2011;(5(20)):232-234. (In Russ.) https://doi.org/10.24833/2071-8160-2011-5-20-232-234